värdelöst

GAAAAAAAAH!!! JAG BLIR GALEN....

Positivt är att HIF leder. men detta blir ändå negativit för det kommer väl betyda oförbrett prov i matten (christian är MFF:are). Alltså allt är värdelöst just nu!

Det är nästan bud på att borra ner mig i sängen och inte vakna förrens på onsdag och hoppsan hejsan jag glömde visst religionsprovet! Hej. Faaast det betyder att jag får offra en resursdag + extra dagar för att kompliktera upp mitt missade religionsprov. Ser ni det är värdelöst!

Jag får väl sätta mig och plugga ännu mer. Redogöra kopplingarna mellan religionerna ordentligen samt lära mig de viktigaste i religionerna = ALLT! . Vet ni vad, kanske 10 % det man pluggar till kommer  på provet. Allt annat slit har man nu gjort i onödan, bortkastad tid. Ja, allt är värdelöst!

DENNA VÄRD ÄR VÄRDELÖS, JAG TROR JAG FLYTTAR TILL JUPITER! Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: joanna

JAG FLYTTAR MED DIG!!! SKA VI PACKA PÅ DIREKTEN?

2009-05-04 @ 22:05:14
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0