uttråkad

Jag är så uttråkad så det är riktigt jobbigt. Har besökt alla sidor på internet som det går att besöka. Nu spelar jag massa gamla låtar för att göra mig mindre uttråkad. Men det låtarna jag spelar är redan uttråkade för att jag lyssnat på dom för mycket för i tiden.

Vad som gör mig mer uttråkad är att jag vet inget annat som händer idag. Tänk så måste jag vara så här uttråkad hela dagen. Fyför. Nej det är iaf Robinson ikväll så något som gör allt mindre uttråkad.

Det är inte vanligt att jag har absolut inget att göra. Jag borde stanna här och känna denna känslan att vara uttråkad och verkligen vilja ha något att göra.

ibland kommer verkligenheten ikapp en...


Kommentarer
Postat av: joanna

jag är också uttråkad :(:( om du har tråkigt kan du alltid komma till mig (a) hihi !<3

2009-05-09 @ 15:52:29
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Ja, jag vet Joanna! fan vad det är segt att vi bor på långt ifrån varandra & i min skit håla är det askalas dåliga busstider :( ... Hade vi bott närmare varandra är jag säker på att jag aldrig haft en tråkigt sekund :)

2009-05-09 @ 18:34:39
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0