bildinlägg

Jag vet om att jag inte är världens mest aktivia fotare och ännu sämre på att ladda på bilder på bloggen. Men idag känner jag för att tillgott göra lite. Så här kommer lite härliga bilder sen nån kväll på gröningen för ett tag sen :)

glada och utsvultna, längtades efter korv med bröd.


inte lika glad längre. Dumma grill, det tog typ 30-40 min att få igång den. OCH utan mig hade dom aldrig fått igång den. Jag offtade allt brännbart och min luft för att få igång den + att stinka rök, hungrig var jag. Det gick! några hade redan gett upp och gått och köpt pizza.


mat ger en energi :)


ännu mer energi...


Vi kan flyga, high five för det!


fråga mig inte varför?


sen tog energi slut och vi blev trötta lite och satt oss ner och vilade, säger vi!


& avsluat med lite kärlek också!


puss

Kommentarer
Postat av: Frida Håkansson

Fina vi är ;D <33

2009-05-08 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0