en dag på kullaberg

Var va festen igår egentligen, inte där vi var  i alla fall. Inte nån teckning på mobilen heller, så att ta sig hem tidigt var inte jätte lätt. Men ash, lite kul hade man. Ojoj, Johanna du är för go du ;) .. när det var en timme kvar till vi skulle hem försökte jag, frida och jannike få igång festen lite körde vårt egna race ett tag...

Idag är det morsdag och firades med en liten road tripp till Kullaberg.

Frida vid ett stup. Jag kom dock inte lika närma kanten, la mig ner på marken och kravlade mig tillbaka för att inte se höjden. Den skrämmde skiten ur mig.


lillasyster och storasyster på grottjakt (hörs som en barnboks titel)


Grottan är funnen. Silvergrottan hette den. Jag fick clausfobi och blev mörkrädd. Jobbig dag jag hade va?


Bergsklättring innebar utflykten också. ´Tusan vad rädd jag var för att halka till och falla rakt åt döden. Jag rekomenderar inte att klättra bland klipper och stenar med ett par utslitna ballerina skor.


Överlevde gjorde jag. men slut så att jag somnade på vägen hem.


Trevlig liten utflykt. Nu väntar något mindre trevligt. En hemtenta. HÄRLIGT! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0