nice

Jag har egentligen inte tid till att skriva blogg men det glömmer vi. Är fullt uppe i grillning :)

Var på väla innan idag, hittade massa fint. Köpte en tunika idag bara. Det andra får bli när jag fjäskat pengar av mamsen. Men i alla fall när jag gick där kände jag att jag hade en väldans träningsverk. Måste ha varit världens långsammaste träningverk jag fått, tänkte jag. jag har inte tränat på åratal typ. Men sen kopplade mina snabba hjärna att det måste varit efter all dansning och allt stoj igår jag fått träningsverk av. Hallelujah vad jag måste rört mig väldigt mycket för att få denna träningverk.

Som sagt, igår blev lika lyckat som alltid. Hade med mina lilla vän Robin Lantz och nu kommer han väl slava för mig för att få följa med nästa gång ;) (han kände några sen innan också).  Vi hade för oss allt möjligt, man vet aldrig vad som händer nästa sekund. Det som är så kul med oss. Träffade också en massa nytt trevligt folk samt Amalia &co... Sen började klockan ticka & blev nattmat på mcdonkan, härligt!

tillbaka till grillning med vänner :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0