besök på fredriksdahl

Jag gör lite omvänd mening här och skrivit om gårdagen istället idag.

Åter igen så har vi internationella tema-vecka nu. Jag fattar inte tema grejet? ända är att vi inte har lektion och sånt utan gör helt olika saker. Igår såg vi på fördmiddagen en film, Hotel Rwanda. Handlade om folkmordet i Rwanda 1994, alltså en riktigt jobbig film. Ush fy! världen är full av ondska...

på eftermiddagen blev det ett besök på Fredriksdahls park-grejset. Ehm, vi gick en träd runda, en ekorre runda och kollade på djur! HEJA!

Stefan och Filip trodde jag ville ta en simtur i gödselstacken med ankorna. Jag klarade mig bra utan den simturen sa jag.
Klicka f�r att st�nga bilden

Sändie, Joännie, Stäfanie på språng.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just ja, på kvällen gick jag och Frida ner och såg 9:ornas musikal på kungsskolan var Grease! :) för ett år sen var det vi som gjorde vår musikal ... Grymt kul var det, speciellt då när vi spelade upp musikalen för publik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0