söndag

En härlig söndag idag...

Idag blev det en shoppingrunda nu på eftermiddagen. Följde med och agerade smakråd åt Jenny. Men vi hittade allt hon behövde, skor till balen och ett par till studenten sen smycken. Okej, klart som tusan att vi köpte mer än det. Jag köpte en asball kuvertväska med nitar på. Sen skulle jag köpa en jeansjacka jag kollat på ett tag. Nu fick jag fingrarna ut röven för att väl köpa den, trodde jag va? nejnej, "köpet medges ej" sa kassörskan. Jag envisades med att jag visste att jag hade pengar på kortet och att det kanske bara var lite segt. Såna situationer är bara för pinsamma. När pappa väl fört över pengar så vågade jag inte gå tillbaka och köpa den. Så får väl fixa det nån dag i veckan nu.

Är lite smått surig över att jag inte kunde se Gossip Girl idag. Farmor är och hälsar på och då MÅSTE man ju se på Bingolotto på just den tv där 5 finns. HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0