utmaning

En utmaning från Elin. Jag vågar inget annat än att ta denna utmaning. Hon är stor, stark och farligt. Jag är liten, svag och ofarligt. So here we go!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.  Hur skulle du beskriva det du söker i ditt liv med 1 ord? 
      Längtan

2. Vad ska det stå på din gravsten? 
     Sofia "Softa" Björk "Ingen hjärna ändå stjärna"

3. Vad är det första du tänker på när någon frågar dig "vad du har svårast för"? 
     Lite fel på gramatiken där min vän. Man brukar säga " Vad har du svårast för"?

4. Vilken känd person tror du har gett dig mest inspiration i ditt liv? 
     Typ Britney Spears när jag var yngre. Nu tycker jag Lauren Conrad verkar ha allt man kan önska sig, nästan.

5. Hur skulle du beskriva dig själv med fem ord? 
     Komplicerad, Envis, Omtänksam, Glad, Impulsiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0