balen

det närmare sig...

Idag var det dax för 3:ornas bal i Hbg. Klart ville Sofia dit och kolla på hur sjukt fina dom var. 3 timmar spenderade jag runt om i Hbg och till sist vid Dunkers för att se hur otroligt fina alla var. Bara 2 år kvar tills det är vår tur. Längtar något fruktansvert. Speciellt nu när fick se alla idag :)

Fick reda på mitt matte prov idag. JAG FICK MVG!!! borde ni inte kalla mig Einstein nr 2 ? . Helt plötsligt fick jag tillbaka lite kämparglöd igen, härligt! Behövs till de sista veckorna som är kvar.

One aftermiddag In das stadpark witk Fridus.


hängstolarna i parken + Frida


jag blir aldrig för gamal för att sluta gunga









Tyvärr har jag inga bilden från balen. Klantigt nog lyckades jag och Frida ta slut på batterina, ja vi fottade rätt mkt oss själva. Jag ville bara gå fram till alla studenter och säga, "Åh vad fin du är, får jag ta ett kort". Sen varje gång jag blir deppig av skolan ska jag se dom bilderna så man vet man längtar efter :)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: jannike

ååh mysigt de ser uut!

gillar att du blandar språken där med "One aftermiddag In das stadpark witk Fridus." hahaha :D

2009-05-29 @ 21:21:22
URL: http://wjannike.devote.se
Postat av: Sofia

sv: Jannike

var det med :)... hih, lika bra att bland på många spårk så förstår allt fler vad det handlar om ;) skämt å sido.

2009-05-29 @ 22:32:30
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0