trevlig dag

Massvis med karusellåkande idag. Känns som jag fortfarade sitter i Miami ( en karusell som är som "flygandemattan"). I dne karusellen tillbringade jag och Frida H rätt mycket tid och röst idag. Nej, det var trevligt på Öa-dagarna. Härligt med folk och fint väder. Ankrace också, det ni ;) synd bara att jag inte hade en anka att racea med. Massvis saker har man varit med om idag. Inte van med denna "cirkusen" i byn. Undrar alltid, var kommer allt folket ifrån? så ialla att man får tränga sig fram. Örkelljunga är inte så litet trotts allt, 10 000  invånare här. Mobba mig inte längre, här har vi Öa-dagarna med Hawaii-tema. Hur coolt är inte det? ;)

Nej nu ska jag skynda mig. Ikväll blir det "rock i dalen".  Mer info kommer i morgon typ seeent! inget mer av mig idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0