tema vecka

Temavecka denna veckan och det betyder intga vanliga lektioner som betyder, inga prov/läxor! Härligt (y) (förutom nationella proven i Matte A på onsdag)

Annars måste jag säga att det verkar vara en tråkig temavecka. Vi fick bland annat idag skriva en "dröm bok" med våra drömmar i. Lekis nivå eller vad? allt var allmänt ointressant ... & i morgon ska vi till fredriksdal på eftermiddagen och ja göra där?

så här står det på schoolsoft om vad som sker där:

Hej!
Imorgon besöker vi Fredriksdals museer och trädgårdar. Förutom att SMHI lovar fint väder så blommar just nu flera fruktträd och djuren har fått ungar. Missa därför inte möjligheten att komplettera fotoalbumet med bilder på dig själv och dina klasskamrater i vacker miljö. Alltså;
- Tag med kamera!

Att jag insjuknar i svininfluensan på eftermiddagen är väldigt stor risk. Vad ska man göra i skolan om man inte lär sig något då kan man väl lika bra vara hemma och titta på film, då lär jag mig mer säkert .

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahaha



palla

2009-05-11 @ 17:36:15
URL: http://elinjohannaleinonen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0