Softa Björk

När jag var yngre gillade jag inte alls mitt namn. Jag ville heta Therese eller Felicia. Alla mina dockor hette Therese eller Julia. Therese blev det för så heter min nästkusin som jag såg upp till as mycket. Felicia bara för jag gillade det antagligen. Jag sa typ alltid att jag skulle byta namn när jag blev stor....

& idag fick jag ett nytt namn. SOFTA BJÖRK!!! hahaha... På alla grupplisterna hade dom skrivit det. Tyckte det var lite kul. Varje gång dom skulle kolla om alla var där så varje gång när "Softa" kom tvekade läsaren då sa jag bara, Japp jag är här! ... Mitt nya namn hade vi lite kul åt varje gång de skulle ta närvara.

Från och med nu heter jag Softa, rätt soft namn va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0