räkna matte sovandes

Jag kan meddela er att jag kan räkna matte sovandes. I morse 08,00 var det NP i Matte A. Hade en sån dag idag då det kan ta mig timmar att vakna vid liv. "Oturligt" nog somnade jag på bussen också, så då börjar ju "vackna upp"-klockan om. Så under hela del 1 av provet, huvudräkning (y) var jag i fortfarande uppvakningsstadiet. Det var mig ett pres att klara av att räkna matte halvt sovande. Kan ju säga att jag inte är lika nöjd med del 1 som 2. Del 2 kände bra! :)

Eftermiddagen var spårk-tema. Något med att man skulle gå runt i hbg och hitta sina svar till något & avsluta på gröningen. Jag blev väldigt sjuk så åkte hem istället.

& nu skriva en bok/film analys av "I taket lyser stjärnorna"

Detta är en sån bild som ändrar sig från vem det är som läser. Det du ser på bilden, är DIG om 20 år.


Trevligt trevligt, själv såg jag mig själv steckande vid en pool i Califonien :)


Kommentarer
Postat av: amanda

jag gjorde en bokanalys på i taket lyser stjärnorna för ngn månad sen... fick mvg ;) hihi...

2009-05-17 @ 20:27:28
URL: http://flodinskan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0