pics

ett kvällsinlägg med lite balbilder är inget som skulle sitta fel. Har låvat en visst person att visa lite bildern innan kvällen. Jag håller vad jag låvar. Är en snäll flicka! =)

bilderna är klickbara. Pallar inte lägga upp i stora bilder...



henne klass. Min syster är tjejen på första raden andra från vänster. Mörkblå klänning och handskar. Så fin så :)


här har vi henne. hennes hår var kalas coolt. Frisören hade typ vevat in dreadlooks med lockarna i frissan. Skit coolt var de,


hon och hennes baldejt.


hennes vän Frida och Jenny


Detta gänget kom i limo. Varnade nu mina föreldrar på vad jag förväntar mig till min bal :) 


Några av mina en miljon bilder jag tog. Jenny blev till sist arg på mig och sa till att sluta fota. HAHA!!! vafan, om 10 år kommer hon tacka mig för att jag fottade allt och alla och ur varje vinkel. Å andra sidan är jag ingen proffsfotare så blev inte jätte bra kort. Mammas blev säkert bättre. Dock hann hon nog bara med att knäppa av hälften så många. Flest är bäst, eller hur?

nu ska jag nog bege mig mot sängen. För imorgon blir nog en häcktiskt dag, liksom alla andra dagar är. Egentligen vill jag bara gå till kylskåpet och ta pollypåsen som aldrig öppnades ikväll. Men har jag inte ätit innan kan jag klara mig nu känner jag. TÄNK FRUKT SOFIA!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh så fin hon och alla andra var dr! Verkar n'stan mysigare än hbg's bal! ;D

2009-05-30 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0