Örkelljunga dagarna

Jag pysslar med det jag kanske inte borde göra idag. Jag håller på med skolarbeten. Men vill jag slippa att sitta uppe hela nätter nästa vecka får jag väl ta och offra mig lite nu...

Grejen är den att det är Örkelljunga dagarna idag och i morgon. Vilket betyder att alla varelser i denna byn vaknar upp ur sina iden och lämnar sina hem för att träffa andra varlser. Dessa dagar är dom dagarna man tror att liv existerar i denna byn. Inte riktigt men nästan då. I alla fall är väl året händelse i Örkelljunga väl. Folk kan se framemot denna helg från typ dagen då det slutar. haha. Jag är INTE en av de personer som avgudar Öa-dagarna. Men jag gillar däremot att här finns ett tivoli då. I like karuseller! (y) .

Nej jag kanske borde hoppa ur min pyamas och gå ner till byn snart. Synd bara att Frida H är på Liseberg idag. Som jag ångrar mig att jag inte åkte med. Tror det varit roligare än dom "karuseller" som är här. Annars hade jag tvingat med mig henne ner till byn nu. Jaja, i morgon kommer förmodligen Joanna hit och då ska vi ha kul.

En grej bara, vad händer ikväll? jag har inget koll på schemat alls, vet att det är "rock i dalen" i morgon men vad häner ikväll?

Kommentarer
Postat av: Elsa

du undrade hur man fixar bloglovin!

gå in på bloglovin.se, och bli medlem nu!

sedan tror jag du förstår (y

2009-05-23 @ 21:34:05
URL: http://elsaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0