mitten av veckan

Idag har jag haft 2 prov (av 3 lektioner). Bella hade till och med 4 prov. Säkert nån som hade fler prov (om den hade omprov). Welcome to the reality of JHG! ;)

Idag kan jag säga att jag är lite gladare. För varje dag som går är man ett steg närmare sommarlovet. Så härligt va! HAHA, på tal om en annan sak. När jag cyklade hem från bussen idag kom den en jätte vind så jag tappade balansen och trillade rakt på ett väghinder som var bredvid mig. Tur att ingen bil kom förbi. Klant Sofia!

Här ligger min framtid. Vinner jag en miljon så köper jag mig en läxhjälpare för pengarna.Eller en mer "göra allt skolarbete"-arbetare. Önskar mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0