måndag

Måndags morgnarna är alltid lika sega. Så sega att jag snozzzzzzzade (stavas?) 1 timme, men fy vad skön det var. Nästan så jag kan säga att jag var pigg och utvilad, fast då ljuger jag. Mindre trött och död kanske är mer saningsenligt.

Annars har jag fått klart för mig att nästa vecka kommer bli en "skjut mig" vecka. Men så är det väl nu när allt börjar närma sig ett slut. Vi har trotts allt haft det "lungt" nu ett tag. Så att höja pulsen är nog bara bra? Bara att hoppas på att man inte får en hjärtattack, det vore tråkigt.

Förövrigt vill jag ha tillbaka våra sittplatser i Cafeterian. Jag är rejält trött på den jävla fotoutställningen som just nu finns där så att bara ta sig fram är som en laborint. Bilderna var intresanta första gången man såg dom nu är det så att det kittlar i fingrarna över att riva ner dom. Fast att riva ner dom hade det inte varit värt. Då kommer väl gorillan och tjurar som hon gjorde över att saker från deras studentvägg "revs" ner. Måste vara jobbig att vara gorilla.

 

Kommentarer
Postat av: amanda

aa, vi hade också någon speciell mall att följa, säkert inte samma för alla tolkar ju olika. Men det va najs ialf =)

2009-05-18 @ 19:09:59
URL: http://flodinskan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0