malmö igår

Direkt efter vi slutat (11,15) tog jag och Joanna tåget söderut mot....... MALMÖ!  & hemma var jag vid halv 10 tiden på kvällen... Jag deckade i sängen en timme efter det. Jag var utslagen då och idag har jag nästan träningsverk. Vi tog inte det lilla lugna precis. Shopping shopping shopping & myspys fika :) (vi räknar bort maten på burger king så hörs allt mycket mysigare)

Första stoppet blev såklart ZARA, där vi spenderade rätt mycket tid... efter ett tag hör jag "eh sofia, du detta är pinsamt nu, kolla på oss" så tittade vi på våra höger med kläder och föll i skratt. Man fick visst bara ta in max 7 plagg åt gången och pröva, rätt kört för oss båda. Tror Joanna låg inne med typ 25 plagg och jag med 15 plagg . Härligt!  

Joannas hög. Kanske inte ser så mycket ut med under byxorna har och fullt med galjar också. Nej, vi kom inte tomhänta ut därifrån ;)



Jag kom inte hem tomhänt igår förstår ni nog. Hittade en hel del, goddigoddi (y)! . Hittade ingen klänningen wow den måste jag ha på skolavslutingen, lite segt. Men annars är jag super nöjd! :)

En perfekt dag med en perfekt vän Joanna :) ... eftersom vi inte hittat allt till skolavslutingen betyder det fler såna hära dagar framöver tills vi är HELT nöjda! nästa gång blir det antagligen Lund, eller Malmö igen. Hbg tar på vi lunchrasten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0