lite smått sjuk

Kände att huvudet gjorde lite mer ont än vanligt och i med att vi ändå inte gör nått i skolan var dte väl lika bra att stanna hemma. Härligt och skönt!

Har inte haft nått speciellt för mig. Mest kollat på tv och suttit vid datan. Nja, lite duktig har jag varit har skrivit typ 1 sida på bok/film analysen om "I taket lyser stjärnorna". Värst är att uppgifterna är så svåra att förstå så vet inte om jag ens gjort rätt. Jaja, nån nytta har jag gjort.

På eftermiddagen kom farmor och höll mig sällskap så jag inte var helt själv. Lite fikade hade hon också med sig. Lite kanelgifflar sen var Sofia fult frisk igen.

Stänger även iväg ett litet grattis här med: Grattis Cassandra 18 år nu :).
Själv får man vänta påtok för längre tills man fyller 18 år :( suuuuuuck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0