helikopter problem

Ush, sitter här på helspänd hela tiden. Har nog gjort det i 24 timmar nu. Dessa Öa-dagar tar kol på mig, eller mina hjärtslagg. Antar att det är så att man kan få åka helikoptertur över Örkelljunga, vilken himmelsksyn dte måste vara. Barra massa skogstoppar?... Men iaf jag tycker det är otäckt med detta helikopterljud. jag är på riktigt rädd att den ska störta i trädgården. Eller i värsta fall krasha in i huset, det vore härligt va?

Det ska bli skönt snart är dessa Öa-dagar över då slipper jag vara rädd för en helikopter som ska störta i huset samt att få sova utan att vakna av en helikopter som är påväg att störta. Detta går mig på närverna. haha

Måste skriva att jag är lite stolt över Frida H som hade vågat åka balder igår. Kanske betyder det att jag får med henne en bäbiskaruseullen idag ? ;) men tror jag måste hälla i henne sömnmedel först om hon ska våga det ...

PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Frida

HahAH, jag är stolt att jg vågade åka balder tillslut :D

2009-05-24 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0