hate this feeling

Härligt och vara hemma tidigt idag. Var hemma lite innan 12, inte dåligt alls. Hade bara bokpresentation och presentation av en samhällsfråga sen var det egen studietid. Som tur lyckades jag ha båda mina samtal väldigt tidigt och min grupp var snabbt klara med vår uppgift. Sen stack jag hem!

att  jag var hemma så här tidigt idag är guldvärt. Kommer betyda att jag kan göra mer än att hålla på med olika skolarbeten/pluggning hit och dit. (kommer gäster hit, så kan vara social då) + att jag hinner gå på toa iaf...JAG PALLAR INTE MER!!! (okej, jag är inte ensam). Ibland undrar man om det finns nån skola som är jobbigare?! ( ibland undrar jag varför vi inte hamnat på psyket än?)

Okej, nästa vecka då lär jag nog inte bara så negativ. Det finns ljusa sidor också kan jag låva, mer än de mörka faktiskt. Men de kommer inte fram nu iaf :) ... 

inte en allt för glad Sofia idag.




Kommentarer
Postat av: jannike

jobbigtjobbigt nu de sista dagarna!

lycka till vännen!

2009-05-26 @ 19:49:13
URL: http://wjannike.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0