estetavsluting.

Liksom alla andra som läser Engelska A var det nationella idag, reading and listen. Långt bak i bakhuvudet hoppas man på att någon lagt i engelska-piller i frukosten så man helt plötsligt pratar engesla flytade, hade varit fint. Men nej, jag får väl lära mig det ur normal väg i stället. Hur det gick då? om man säger så, har varit med om prov som både gått sämre och bättre. Där har vi det! vet inte själv om jag är nöjd eller inte... skit samma! världen går inte under.

NP var den enda skolsaken vi hade idag. För på eftermiddagen hade 3:orna estetavslutning så dom visade upp det dom sysslat med. Allt möjligt var det, sång, teater, film, musik, konst, foto ja kanske mer. Det var iaf kul, tyckte dom flesta var bra. Specielt dom som hade musik. Helt grymma, lite svårt att tänka mig att så bra skulle gå ett samhällpogram. jag rös av en tjejs sångröst, helt fantastiskt. :)

Till slut var det kanske det jag mest väntat efter. MEGAFON VINNARNA!!! Har inte skrivit detta innan. Men vet ni vad? Jo vår skolan VANN musik tävlingen. Helt otroligt. Var mot alla gymnasieskolar runt om här i Hbg. Alltså mot sånna skolor som tillbringar hela sina dagar åt musik också. Här kommer vi lilla JHG  med SP och NV pogram och vinner över alla musik skolor + alla stora skolar på skolstaden. Rätt coolt måste jag säga. Nu i efterhand ångrar jag att jag aldrig stack till Megafon den kvällen och fick uppleva detta. Alla säger det var sjuk kul. Jaja, lite stolt är man ju över sin skola ;) eller ja över de i skolbandet dåda. De är as grymma!

Här har vi dom. Spelade bland annat en foo fighters låt :) alltså, deras musikstil är rock! dom var riktigt spexiga också, bjöd på sig själv aoch levde in i rollen. Rätt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0