en fartfylld dag i Öa

Kan meddela er att jag har typ blåmärken överallt på kroppen där man slog i när man åkte karuseller igår. Är ju inte så man sitter fast som krovskinn. Flyger som en vante i alla kruseller... Så NEJ jag har inte blivit misshandlad om nån undrar.

Några bilder hann jag med att ta. Ett par riktigt kassa också. Och meningslösa för den delen.

Ankrace i pinnån som går igen byn. Ser ni som rosa och blå sakerna i vattnet, det är "ankorna"... Taktiken är lagd för nästa år hur vi ska ta hem racet ;)


Virvelvinden urtråkigt. För lite fart och för lite snurr, fy! tyyyp lite av Miami syns i bakrunden, den var urkul! :) Dom andra karusellerna prövade jag inte på, inte lustiga huset och hoppborgen heller. Tror inte jag klarar åldersgränsen där.


Störade objekt nr 1 denna helg på bild, helikoptern.


På kvällen var det rock i dalen bland annat. Barbados uppträdde på scenen i centrum, men kände inte för att trängas med pensionärerna i vid scenen och dansgolvet. Så blev dalen istället med massa lokala band runt härifrån som spelade hela kvällen och en bit in på natten också. Rätt så trevligt. Jag är ingen hårdrockare så jag tycker väl mer om den sociala biten. Alltid lika kul när man träffar folket härifrån. Inte varje dag precis men gör det... Mys, prat och annat skoj så ja det var mig en trevlig kväll :) förutom att jag frös så mycket mot slutet att jag trodde jag var tvungen att amputera bort
mina fötter.

& en sak! Jag saknade min Joanna (även dig Sandra, hon hade dansuppvisning) som egentligen skulle ha varit med mig hela dagen. Men hon fick rycka in och jobba men hann aldrig med nån buss innan det var försent. *snyft*

Kommentarer
Postat av: joanna

ALLT LÅTER SÅ KUL! :( jag ville sååå gärna varit med sofia! nu har jag jobbat heeeeela helgen och är väldigt sur över att jag inte kunnat vara med.. nästa år så :D:D looveu ! <3

2009-05-24 @ 22:17:54
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Joanna

Det är kul :) hade varit så kul med dig här, är jag säker på. Men kan man inte allt här i världen. men men, kommer fler chanser! :D<3

2009-05-25 @ 19:04:09
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0