dead week

This week is going to kill me, bokstavligt talat!!!

Om jag inte börjar skaka av all stress & panik lär denna veckan inte varra värre än dom nadra som varit värst. Gäller ju att tänka från den ljusa sidan, right? Men märker på stämningen när det är så här pressat. Syret tar nästan slut i skolan för alla andlas så fort, typ. NEJ SISTA VECKAN UT NU!!! sen är jag/ befriade :) fan vad härligt. (för ett tag iaf)

3:orna har sin studentbal på dunkers denna vecka. Måste få tid att gå dit. Måste se alla fina prinsar och prinsessor. åh, vad jag längtar till vår bal. Synd bara att det inte är på Sofiero längre. Då kunde man ju sagt, "Jag ska på bal på slottet", hade varit häftigt!

Nu ska jag ...... Ni fattar vad jag ska göra om ni läst inlägget. Just det, plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0