bokläsande

Förra veckan var det solsken, igår var det spöregn och idag är det storm. Är lika lite en människas och dess humörsvängningar. Allt går hand i hand.

Jag var väldigt trött idag så bloggadet stod inte högst upp på "göra listan". Efter ett 3 timmars lång religionsprovsskrivning och efter det massa långa föreläsningar var jag inte på topp när jag kom hem.

Ångrar mig lite nu att jag inte gick på hälsobanken i morse. Var nämligen ett pass som hette "kom i form till beach 2009". Bara själva namnet hördes bra och när dom andra som var där berättade det hörde det ännu bättre. Varför ska sängen vara så skön. Dax att börja sova på golvet nu!!!

Hejohå vet ni va? Jo, jag läste ut en bok, "Ego Girl" för ett tag sen, men den räckte inte som matrial till en svenska uppgift så var tvungen att hitta en ny. Men det gjorde jag så klart, inte efter min kräsenhet. MEN i måndags så fick jag en bok av min lärare "I taket lyser stjärnorna". Jag är redan på kapitel 20, den är så bra. Jag börjar nu förstå varför man överhuvudtaget läser böcker. Bästa med denna boken är då att den finns på film också, blir ju dubbelt upp i information :)

Nu ska jag lägga mig på golvet (har övergett sängen för den är så farligt skön, så man typ somnar) och fortsätta läsa. Sen blir det en promenad och ytterliggare ett blogginlägg idag med bilder sen nån vecka tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0