bara för att...

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Jätte olika. vardagar är det 06,10 eller 08,10. Helgen helt beroende på när jag la mig, men typ vid halv 11.
Vem/vilka vet mest om dig? ingen egentligen...
Vad ska du göra ikväll? Kolla Grey's & läsa bok :)
När var du senast full? i helgen
Har du utländska föräldrar? Nej, svenska rötter sen bronsåldern.
Var har du ont? Ingenstanns. Kanske lite mätt i magen isf
Är du bra på att måla? Ja det tycker jag. Fick ju stipendium i 9:an i bild ;) den ni... 
Vem kramade du senast? Hanna .. GRATTIS TJEJEN! <3
Vem pussade du senast? min lillasyster tror jag. Pussar henne hela tiden, stackaren ;p.
Vem svor du åt senast? Mamma, kanske?
Vad längtar du till? SOMMARLOVET!
Vad heter dina husdjur? jag-har-inget-husdjur
Har du körkort? Nope
Har du jobb? Nix, elr lite sommarjobb om jag känner för det.
Favoritgodis? Polly & ahlgrens bilar
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska.
Sparare eller slösare? skiftar mellan dem
Vad är den bästa komplimangen du kan få? Jag tycker det är kul med underligga komplimanger.
Har du några homosexuella vänner? nej, tyvärr! men vill ha, homosexuell vän sökes! haha
Bio eller promenad? Bio är alltid mysigt. Promenad också.
Är du kittlig? Nej inte ett dugg.
Vad heter du i efternamn? jag gillar inte mitt efternamn, ett träd!
Rädd för insekter? Mja, haha. De är ganska äckliga.
En låt som gör dig på bra humör? Imse vimmse spindel?!?!?
Anser du att du är stark? Fysiskt: Nej Psykiskt: Ja
Favoritmaträtt? Grillat nu på sommaren annars tacos.
Favoritfärg: Ljusa färger nu på sommartiderna.


Kommentarer
Postat av: jannike

jag snor denna, jag behöver sysselsättning ;)

2009-05-06 @ 20:52:23
URL: http://wjannike.devote.se
Postat av: Anonym

SOFIA HETER ETT TRÄD I EFTERNAMN!!!! :)

2009-05-06 @ 22:45:05
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0