1 maj

Hej alla! Hur mår ni idag? dumt att fråga det en dag som denna va?

Igår var det som sagt valborg, höll ju till ute i ingenstanns... Först var det "mys" eller vad man kallar det runt en brasa med fult med folk, härligt :) sen förflyttade vi oss en nån typ av en lada kan man nog kalla det. Helt okej kväll måste jag säga. Härligt folk och sånt gör ju allt bra. Jag är nöjd med kvällen, träffade ju sammvis med folk man inte träffat åratal kändes det som. Fullt med uppdateringar har jag nu ;) hihi...

nu solar jag och tar det lungt, för ikväll blir det fest igen. Japp, livet är en fest! Nej men Stäääfan/bobbie/steffe/stefan fyllde år i veckan så ska fira han :) skulle inte bli förvånad om jag somna i en soffa vid 9-10 tiden, så trött känner jag mig nu. Jaja, jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0