bättre sent än aldirg

Jag känner att jag har en massa att ta in. Koarp, skolavslutningen, avslutningsfesten, student, Bahnhof!
Ligger lite efter i att dela med mig av mina bilder. Har fått och tagit massa av dom andra mn ännu inte hunnit lägga ut mina. Det fina kommer till sist, vet ni inte om det?
Bättre sent än aldrig!

Kör ifrån igår (Bahnhof) och sen bakåt.

Vet ni vad? efter jag skrev inlägger igår. Tror ni inte jag missade bussen ocks? så jävla typiskt!!! svor och skrattade åt mig själv när jag såg bussen susa iväg. Bara att bege mig hemåt och fixa mig hemma istället för med älsklings Joanna. Ash, till slut kom jag till henne & vi började ladda inför B-hof...

den dära joanna hon kan det dära med att posa ;)


älskar oss!<3 (+ dig med Sandra. Hon har på släktmiddag först senare kom hon)

Mötte sen upp Simon & Filip (som fixat biljetterna till oss. Var nån som fyllde åt som hyrt hela stället, rätt så härligt va)+ deras vänner och stack in.
Bahnhof var helt okej. Lite "bakomliggande orsaker" fick oss ut balans stundtals. Men ash, tror vi är lite bortskämda med att alltid ha perfekt kul. Men kul hade vi med & skaka på rumpan och fläsket fick vi det med :)

Kommentarer
Postat av: jannike

sv: ja, de va de. och min kompis kände dom så det va därför vi skulle dit isf :)

2009-06-14 @ 22:24:43
URL: http://wjannike.devote.se
Postat av: joanna

haha, fin bild. LOVE YOU SOFIA! :) <3

2009-06-15 @ 18:01:10
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0