jennys student

Ibland inser man på riktigt hur snabbt tiden går. Igår gjorde jag det när Jenny tog studenten. När man tar studenten är man stor, vuxen, livet börjar, typ allt... Då undrar man alltid, hur tusan kunde tiden gå så snabbt. Man kände riktigt hur obehagligt det är att snart blir jag också stor & sedan dör. Kul liv? :$

Den ena gladare än den andra. haha :)


"för vi har tagitstudenten, fyfan vad vi är bra" 


För hon har tagit studenten, fyfan vad hon är bra..

   

Sen firades det här hemma med familj, släkt, vänner, grannar, tomtar & troll ... Fullt hus var det, + ett partytält annars hade vi inte fått plats. Kalas skoj, längtar tills det är min tur. Verkar typ vara bästa dagen hittills i sitt liv när man tar studenten. Härligt (y)!

Kommentarer
Postat av: jannike

snacka om att man längtar redan tills man själv ska ta studenten!

2009-06-06 @ 18:53:12
URL: http://wjannike.devote.se
Postat av: Sofia

Ja, det är helt galet vad man längtar! en sak är säker, dagen efter ska jag inte ha någon röst kvar :)

2009-06-06 @ 19:53:31
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0