Utkast: Detta känns ...

Detta känns lite konstigt. I morgon har jag SOMMARLOV?! jag kan inte fatta det, det finns helt enkelt inte i mitt huve... Inte sommarlov. Det som man haft som framsigtmål för att orka allt jobbiga som var innan. Kan inte förstå att jag nått dit. Helt galet!

Åh, jag är inte redo för sommarlov egentligen. Är inte redo från att splittras från klassen under en sån lång tid. Vi har låvat varandra att ses så mycket det går. Men det är inte samma sak. Sen är det alltid så, att alla är iväg hit och dit och jobbar så att få tid att ses är typ inte det lättaste. Nejnejnej, kommer sakna alla ! Ush, fy!

En sak är säker! Detta har varit det jobbigaste skolåret någonsinn, samtidigt som det varit mitt bästa! 
Skulle kunna skriva en hel uppsatt om hur glad jag är över detta skolår på många sätt och viss. Men fy vlken tråkigt läsning det blivit.

Gladast jag är över alla nya vänner man fått. Bekantskapkrätsen har ju ökat något enormt .. Och sen klassen, är nog den bästa och roligaste och mest perfekta för mig hur jag är. 15:1 B&A  you're the best<3

sist men inte minst! JOANNA OCH SANDRA!!!  mer behöver jag inte säga. <3
+ Frida H, dig har jag kommit så mycket närmare detta år :) <3

JAG ÄR SÅ GLAD OCH LYCKLIG FÖR ALLT JAG VARIT MED OM OCH FÅTT UNDER DETTA LÄSÅR!!!

Kommentarer
Postat av: joanna

Ååååh jag blir nästan rörd!.. säger detsamma, fyfan vilket år detta har varit! fyfan vad det har varit jobbigt i skolan, fyfan vad vi har haft ROLIGT under tiden, FYFAN VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT HA LÄRT KÄNNA DIG SOFIA! du är verkligen en av mina bästa vänner :) iih. och sen, tack för igår. 'FYFAN' vad skoj vi hade, hahaha. fyfan till allt just nu! livet leker, och det är SOMMARLOOOV :D sjukt ju?! iiih.. vi måste träffas MYCKET MYCKET MYCKET under sommaren, klarar mig inte annars :) PUSSPUSS ! <3

2009-06-12 @ 12:15:15
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: Frida Håkansson

Glad att jag får åka buss med dig nästan varje dag vilket har lett till att jag fått en ny HÄrlig underbar jätte trevlig VÄN :D Och det är jag suuper glad över. Har alltid kul med dig på bussen och jag gillade våra shoppigsfredagar. Måste se till att vi träffas nu i sommar och så får vi fika elr ngt och prata en massa roliga saker som vanligt ! Taack för ett trevligt busskompis år, hoppas nästa år blir lika kul :D



PUSS & KRAM <33

2009-06-13 @ 00:38:23
Postat av: Sandra

Åh Sofia, då :D Det har varit helt underbart att gå på denna skolan detta året, och det är inte på grund av alla skitläxor, prov och inlämningar vi haft, utan för att jag fått lära känna dig och kommit närmre joanna :D <3<3 Vi gör vår gymnasietid till en fest och tar vara på all tid vi får tillsammans och gör det så roligt vi bara kan :D:D Vi ses ikväll och under sommaren :D LOVE YOU DARLING :D <3<3<3

2009-06-13 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0