sista dagarna

dagarna är så jäkla sköna nu. HELA dagarna!!! ingen stress, inget plugg bara att NJUTA! jag känner att jag lever :)

- Ett minilitet läxtest idag. Om EU-valet, senaste nyheterna och lite om lag och rätt. Själv tyckte jag att det inte var några svårigheter alls.
- Betygsnack i tyskan. Fick VG. Men Christiane tyckte jag borde börja satsa mot MVG, härligt att höra!:)
- ännu mera EU-snack. Njae, hade väl mer egna samtalsämnen. Tycker sånt är pisstråkigt. Vi kände för att fula oss så frågade vad Junilistan står för. Om deras huvudfråga är att införa månaden Juni alla månader, skit kul va! :D humår är bra att ha

i med att skolan är avklarade så stack jag och mina babes ut på stan och fikade och kollade lite i affärerna i ett bra taf. Myspys och kulkul. HAHA, så fula vi är ibland! gud, asså. Borde jag satsa som en skådespelare, tjejer? & under tiden höll Joanna att skita på sig .. Skämt å sido.. Japp, tror ni inte att jag missar bussen precis också. Så typsikt! bara till att gå ett varv lite i Hbg för att dröja på tiden tills nästa buss.

Vid 7 var hämtade mamsen och papsen upp mig i Eket och åkte och kollade på fotboll. på köpte blev jag ca 1 miljons myggers kvällsmat. Härligt ! :) men HEJA EKET vann med 6-2 mot RÖKE! (HAHA, HANNA NI ÄR SÄMST!!!)

en snevänd Sofia kan jag bjuda på idag :)


Kommentarer
Postat av: joanna

hahahha. vi är bäst!! gjorde nästan i byxan ju.. :( hahahaahahah! döör... vi ska fira på torsdag ;) LOVE YOUUUUU! PS SKITSNYGG BILD DS

2009-06-09 @ 16:35:26
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0