tralala

åh, är nått fel med datan. Kan inte komma in på facebook, bdb, kolla mailen och blogg.se ser helt annorlunda ut. Så irriterande. Annars har jag inget speciellt för mig idag.Inte resten av veckan heller, förmodligen. Lite skönt att njut av ledigheten också :) Vi får väl se vad som händer. Det ändå jag gjort hitintills idag är att kollat på "the real housewives in orange country" - en reality serie om precis vad pogramet heter. Fast tycker dom kan slänga in ett Desperate också, då skulle namnet vara helt korekt. Annars tycker jag det är kul och intressant . Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack så mkt :D

2009-06-17 @ 21:07:05
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0