stressad

Jag är ett proffs på att stressa nu. Vet exakt hur man ska göra för att få stressa. Verkar som jag gillar dte för sätter mig i såna situation allt för ofta.

Nu är jag stressad till hundra för att hinna med en buss om 30 min till Joannapanna. Nästa buss som går blir för sent, så måste med denna. För ikväll ska vi till Bahnhof och skaka rumpa ;) nån kompiskompiskompis, ja nått sånt har hyrt bahnhof och vi fick komma. Härligt! :) sånt tackar man inte nej till.

Därför blir jag stressad:
- Jag sitter och skrivier blogg när jag borde göra annat.
- Jag sov för länge så blir sen i allt
- har Joanna mobil så att få tag på henne var inte jätte lätt så visste inte när jag skulle komma. Men efter jag fått tag på henne så var det 1 timme kvar tills jag ska ta bussen, då satt jag i pyamas.


Åhh, nu kan jag inte sitta här. hur dum är jag? kom på att jag inte har nån cykel hemma heller och ingen här hemma. Så jag får SPRINGA till bussen.

Vilket träningsdag detta kommer bli

Ha kul ikväll allihopa, för dte ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: joanna

hahahahaha förstår varför du missade bussen ;) hihi. :D DET GÖR INGET! nu har du tid iallafall :d <3

2009-06-13 @ 16:13:22
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0