sommae&sol

Solen skinner och det är varmt & min bästaste Sandra kommer hit, jag är på topp :)

hittar på nån amerikansk b-serie nu. Skådespelarna är så överdrivna så man tappar helt verklinghetkänslan. Sån typsikt amerikansk långserie känns det vara. Nog om det. ska möte upp Sandra på stationen typ vid middagstid, minns ej när. Får nog kolla upp det så jag inte kommer helt fel tid. Vore icke bra.  Egentligen skulle vi åka till stranden idag men blev ändrade planer så hon kom hit så kanske blir det ett bad i mammasvik, vem vet?! har faktiskt inte badat ett dugg utomhus iår. Måste ha rätta känslan för att göra det. När jag väl börjat bada är lever jag typ resten av tiden i vattnet tills jag blir till ett russin, härligt :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0