R.I.P Jackson

Ibland skräms jag av mig själv. Detta är kanske inte så läskigt men allt för ofta kan jag förutse saker.

Igår slumpad ejag runder musik på youtube sen kom Michael Jackson -thriller . Var tvungen att sitta och kolla hela videon för jag tycker den är så grym, kolla bara hur han dansar. Iaf, när jag kollade så tänkte jag "undra hur det e med han. Tänk så är han död, han lär dö snart". Jag kände det på mig. Tänkte massa mer än bara det. jag tänker mycket. hihi
Imorse när jag åt frukost kom pappa hem från affären och fört han sa: Michael Jackson är död!

Jag höll på att sätta filen i halsen.

iaf, nu är han död. Inte oväntat med tanke på hur sjuk och sunkigt han verkat vara på senare tid.

Han sjungde som en kung, han dansade som en kung. Han var/är en kung.
spola fram till 4,40. Magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0