one day

ingen som klagar på vädret idag va?

Har tillbringat denna varma och soliga dag med min solstråle Sandra :) har faktiskt inte sätt henne på en vecka. Känns lite konstigt att inte se alla som vanligt. Är egentligen inte "sakna-person" men nu har jag blivit det lite smått krypande. Hämtade Sandra vid bussen efter hon hunnit hoppa av lite vid fel station. Snabb som hon är hann och märka felet och jobba på lika snabbt igen sen blev det kramkalas =)  . en sväng inom coop och köpa jordgubbar att snaska på han vi också med. Ja, en masssssa prat blev det senare, hann inte med så mycket. Lite rundvisning här runt om kring också innan hon åkte hem.

träffade på Frida H och hennes klass när jag lämnade Sandra vid bussen så hängde med dom och spelade lite brännboll sen också. Laget jag var med i vann, SÅKLART?!

imorgn ska bli ännu bättre väder så blir att jobba på brännan lite. Fast känner lite för att åka in till stan också. Får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja, klantigt det där med bussen ^^ Men jag kom iaf fram till min efterlängtade Fia-Lotta och det var på tiden ^^ En vecka är lång tid när man är van vid att ses varje dag!

Mysigt hade vi och vi måste ses snart igen, hann inte med att göra så mycket då pratet dominerade vår dag ^^ tack för en underbart solig dag med dig, hjärtat <3<3<3<3

2009-06-23 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0