Koarp

Nu kan jag säga er att några blogginlägg kommer det inte förrens som tidigare torsdagkväll.

För om typ 15 min blir jag hämtat för att sen bege mig ut i skogen och bo där i 3 dagar med alla samhälls-ettorna .. Ingår i vår naturkunskap och idrott att lära sig om friluftsliv så lärarna brukar då skicka ut ettorna i skogen för att överleva där. Ungefär som robinson. Där är ett träsk vi ska vara mkt i säg det, där finns fullt med insekter/mygg, sova får vi göra utomhus (i tält dock). Ehm, ingen resturangmat får vi inte. Ja, det ska iaf bli skit kul.
Är bara lite mörkrädd så funderar över hur jag ska göra om jag behöver gå på toa om natten. Tror jag väcker Joanna eller Sandra och tvingar med mig domut. Eller varför inte Elin? hon är stor och farlig, ingen hade vågat göra angrepp då. Vi väl se hur det går.

jag är redo för 3 dagar bland träsktroll & varulvar. Är ni redo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0