koarp

Here we go. Bättre sent än aldrig.
Bilder kan aldrig beskriva det riktiga känslan, men skapa en tanke om hur det kan varit :)

(bilderna är klickbara, så tryck på dom så blir de stora)


Tro mig, rena det var vi inte någon gång! lika mycket skratt varje gång nån sjönk. Jag sjönk också på nått ställe, BARA till lite över stövelkanten. Filip och Gustav fastna till midjan på ett ställe i en tävling :)
    

yooo, gaaaangsta!


   
Kvällarna vid lägerelden var sjukt mysigt :)
 
Sista dagen innan bussen kom. Vi var trötta, slitna, smutsiga, solbrända, trötta på filips klappvisa, bajsnödiga(eller Elin var).
 
hihi, bus tillhör lägerlivet tyckte vi. En massa stojhej var det hela tiden. Om nätterna såg vi till att ingen fick sova, hallå kan väl sova nån annan gång. Sanningen är jag sov faktiskt, dock kanske 3 timmar på 3 dagar! (Y) fan, vi som skulle klara vara vakna hela tiden :(
 
 
Bästa till sist!


Så det var de det! Tre underbara dagar ute i ingenstanns. Men hittills dom bästa dagarna med JHG. Jag tyckte hela koarp-grejen var kanon kul. 15:1 a&b - ni är underbara<3


Kommentarer
Postat av: joanna

åååh sofia var har du fått dom bilderna ifrån ? :P skicka dom till miiiig :D <3

2009-06-15 @ 17:59:12
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sanningen är den att jag har en kamera jag tog lite bilder med :) Du, några av dom bilderna är ju dina. Visst kan jag skicka om min älskade Joanna :)<3

2009-06-15 @ 20:53:35
URL: http://sofiadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0