just det

*tänk att jag skricker detta* JAAAAG ÄR FRIIIII, JAAAAG HAR SOOOMMARLOOOOOOOV!!!

mitt huvud snurrar bara, jag har inte förståt ännu. Ojoj, hjälp! men lycklig är jag, samtidigt lite olycklig över att inte se alla så mycket som vanligt sen det värsta av allt: ISABELLA ÄLSKLING KANSKE INTE KOMMER TILLBAKA TILL OSS :'(

Skolavslutningen var lite annorlunda än vad jag varit med om innan. Halv kul, väl! lite seg men kycklingen gjorde allt mycket roligare. Lov fick vi i alla fall. Dock lite otåliga motslutet. Sen kom låten, SOMMARTIDER och vi hade sommarlov. Genast ställde jag och Joanna och sjöng med (läs skrek). Just fun

nu ska jag skynda mig och äta fixa till mig sen in till Hbg igen för att fira/festa med klassen och lite fler folk. Så jävla häääärligt. Japp jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0