ingen vanlig dag

Ingen vanlig söndag detta

- Jag har inte har pluggat alls. Allt är slut, klart. Härligt (fan, här ljuger jag lite för er. Har liiite läxförhör i morgon på juridik men är så busenkelt att jag nog bara läser igenom papperna sen e jag klart. Det kallar jag inte plugga.)

- Jag har kollat på hela tennisfinalen mellan Söderling och Federer. Tycke ändå svenskan borde vara stolt . :)

- Kollat på avsnittet av the hills jag missade när jag var i koarp. Okej, detta är inte så ovanligt att jag kolalr the hills men här kommer det. Jag Sofia Björk blev inte arg sur förbannad på Spencer en ända gång. Började tror lite att killen ändå har några hjärnceller.

- BÄSTA TILL SIST!!! Jag har övningkört  med en bil för första gången i mitt liv. Fy tusan vad läskigt det var men nästan så man kan säga att jag är en naturbegåvning i att köra bil. Bara ETT moterstopp fick jag och fick till det riktigt bra med att starta bilen och köra iväg. Ge mig ett körkort nu, jag behöver inte träna här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0