hemma

Jag skolkar inte. Bara så att jag är smart. Treorna har projektarbetesredovisning idag, hela dagen. Lärarna ska sätta betyg på dom och vi skulle vara .... åskådare! Lärarna säger att vi ska vara smarta och ta vara på vår tid så gott som möjligt. Precis så smart är jag. I stället för att sitta på en stol rakt upp och ner hela dagen sitter jag i en solstol och solar! Vilket bra val va?

Nej har en del del att göra idag. Så att vara hemma är behövligt.
+packa (åker till Koarp i morgon. Borta i 3 dagar med bästaste klassen i skogen)
+sola (behövs inför skolavslutningen)
+baka (alla ska ha med sig 8 kakor tills i morgon, kakkalasa ska vi ha)
+hemtenta (den ska vara inne ikväll)
+städa mitt rum (kommer hem på torsdag kväll, fredag är det student här hemma)
+ en hel massa annat

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0