fyren

åh, är på toppen humör nu :) fått massa toppen humör -feelings ...

vid 8 tiden skrek pappa, TITTA DÄR ÄR JU GARPEN.. Förklaring till det nu. Jo så att tv4 - sommar med Ernst har ett porgam från en fyrplats som heter Garpen, som ligger i havet tillhörande Bergkvara just där vi råkar ha vår sommarstugan. Åh, sån feeling att se ställe på tv som man ser varje morgon man äter frukost eller varje väl man sitter på bryggan och tittar ut över havet och möts av ett ljusken från fyren. Det är så att det pogramet "sommar med ernst" gör om något av småhusen på den lilla ön där fyren är.

titta så mysigt där är. Känner på mig att vi säkert lär åka ut dit i sommar bara för att se hur det blev.


en annan sak är att vi åker till stugan imorgon. Och efter att sett pogramet idag kände jag att jag gjorde rätt val att åka med. Funderade ett tag på att stanna hemma för Simon skulle ha poolfest på lördagen. Puh, vad det var jobbigt att välja... Men nu, åh som jag saknar sommarstugan och allt där runt om kring.

en annan sak är att mina Kusin Hanna ringde mig nyss sa att hon kommer till oss i stugan på söndag :) happy happy Sofia.

ännu mer happy feeling här och nu. Snart kommer Frida och nån till? så ska vi nog ta oss ett kvällsdopp. Härligt och sommrigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0