börjar sent, slutar tidigt.

Jag har ännu inte åkte till skolan och klockan är 12 nu. Att vakna utan en tjutande väckarklocka var hur skönt som hellst. Sov kalas länge idag. Gick nyss upp. Snart ska jag iaf bege mig mot bussen och skolan. Ska bara vara där i 45 min tror jag det var eller 30. Ska ha samtal med några lärare om betyg och annat hemligt. Annars brukar jag ha otur när dte gäller sånt med tider, brukar få de sämsta. Enligt mig fick jag den bästa tiden, sist av alla. 14,00, ska jag vara i skolan. Hur härligt är inte det? :)

tror det blir en svängis in på stan idag också för att fixa studentpresent. Men har noll koll på vad man kan köpa. Fy! :(

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0