what's up

Ojojoj, nu har jag sett klart hela säsong 1 av Laguna Beach och börjar andra säsongen, freaaaaking goood!
Igår såg jag typ 3 avsnitt & idag har jag nog sett minst 10 stycken. Är helt fast. Har nog inte sätt första säsongen innan, bara de första avsnitten som jag kände igen lite smått. woho, guuud vad jag är avsund sjuk på deras liv. Like my dream!



yejyej, nu snart kommer Henrik och funderar lite vad vi ska hitta på ikväll. Jag hade helt glömt att han var nere här fortfarande. Så går det, illa ju! ... men så ringde han och sa han hade dötrist så nu funderas det lite kring vad som ska ske ikväll.
Än så längre:
Landskronakarnevalen - ehm ja, vet inte så mycket om den. Bara varit där en gång innan för typ 3-4 år sedan. Då var det kul, men då var jag bara där typ på dagen och åkte karuseller och åt massa festivalsmat, vad annars. hahaha. ingen anning hur det är på kvällarna, om hur livfulla dom är.
Båstad - Båstad är Båstad och det är tennisvecka, vad mer behövs sägas? Jo, jag är för fan inte 18 år & det suger verkligen. Vem vil hänge utanför när man kan vara innanför, inte jag iaf. Eller hellst inte.
Vad mer? vet nån något kul som händer in skåne today?

Så, vad som sker här nästa får vi väl se. Men när nästa blogginlägg kommer är det historia.

T T Y L
 (som Paris säger i henne pogram. Alla kanske inte kan alla förkortningen(som jag) så här kommer det, talk to you later)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0