händelserik dag

sitter och inväntar min födelsedag som är om typ 1 timme och 2 min. Jag vet inte vad, men jag tycker på nått sätt det är kul när klockan går över 12 slaget, är nått speciellt. Typ som när klockan slår 12 på nyår. Jag vill känna, wooow NU blir jag 17 år. Fast känslan dagen/dagarna innan är aldrig som förr.

så nu skriver jag några rader för att dra på tiden.
Henrik och Lovisa kom till oss igår eftermiddag så vi hittade på lite allt möjligt. Dom badade, jag badade till midjan. Tusan vad kallt det var. Vi spelade (poäng)poker, Frida (8år) vann mot oss som var mellan 16-19 år. YES! vi var mest tysta och vågade inte berätta för Frida att det är pinsamt för oss att hon vann.

Men idag så bestämde vi oss för att det skulle bli bad. Dom hämtade upp oss vi körde mot rössjön och västersjön för tänkt att bada i nån av sjöarna lite. Men som det alltid går när jag säger jag vet vägen så badade vi aldrig där, hittade en annan sjö men blev ändå stranden i Ängelholm. Sjukt roliga vågor var det :)
efter några timmar ville Henrik ha en badmadrass för att surfa på vågorna på. Den blev en dyr histora, nästan 400 kr. Vi drog på oss parkeringsböter. Inte fan har man väl parkeringsavgift vid en mataffär? tydligen. JAJA, när vi kom tillbaka var solen och vågorna bort. Där stod vi som fån och bara glodde och sa jaha! (jag och lovisa sa också, ni skulle ha lyssnat på oss) .. Men ash, vi badade ändå!

Det var en mycket händelserik dag måste jag säga. Blir alltid så när vi är i farten.

Nu ska jag tänka vidare vad jag kan få i present i morgon. Det jag har önskat mig är INGET, inget ingetalls!!! Jag kan inte komma på nått jag inte har som jag vill ha. Inget som jag är i behov av att ha. Visst annars kan man ju önskar sig saker som en bil, en resa till månen,  hermes väska och sånna saker. Nejnej, låter helt enkelt mina present givare ha lite fantasi och tänka på vad en Sofia vill ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0