vad som hänt i veckan

Nu är det på tiden för ett nytt blogginlägg. Sist var för 5 dagar sedan & på dessa dagar har det hänt så mycket att jag inte haft tid till att blogga. Knappt suttit vid datan för den delen. So here we go!

Ska se om jag minns allt på rätt dag och om jag ens minns allt som hänt. Varit fullrulle med massa händelser, se ni.

I Lördags var sist jag skrev så vi börjar efter det:
Söndag: Var ett golf som stod på listan med Henrik, Jenny och pappa. Nu menar jag inte minigolf utan riktigt golf, ni fattar Tiger Woods golf. Jag, Sofia Björk blev väl manipulerad på nått sätt. Spelade det gjorde jag 18 hål körde vi. (ingen långgolfbana, var typ 150 m hål, tack för det, hade svårt nog ändå).  Fick mig en snabb-kurs innan vi började. Själv tyckte jag inte jag behövde det, bara till att slå på bollen va? åhnej, så lätt var det inte. ush, mitt tålamod är inte alltid på topp. Men japp, sist kom jag. Inte helt oväntat va? på kvällen kollade vi på film, minns jag!





Måndag:
Sista dagen Henrik var i skåne innan han åkte hem igen. Vi satt länge och grubblade på vad vi skulle göra. Efter många om och men så körde vi till Jonna och fortsatte att grubbla där tills vi bestämmde oss för att åka på en roadtripp och se oss om. Stopp i Båstad blev det och dä var vi i ett par timmar och chillade runder med allt möjligt, mysigt mysigt! :) träffade även Frida, Johanna och Hanna där. Dock råkade jag ofrivilligt skrämma livet ur dom, sorry :( ... Sen irrade vi runder lite överallt. Kan ju säga att jag inte är den bästa kartföraren man kan ha. Hade ingen karta heller, gick på magkänslan.  På vägen tillbaka stannade vi till hos Mormor o Morfar i deras sommarstugan och käkade jordgubbar med glass och drack morfar egengjorde saft, mycket mums på det, och pratade gamla minnen innan vi begav oss till Örkelljunga och hyrde film för att se på. We own the world, hette den. Helt Ok. Sen blev det Harry Potter - fånge från azkabahn. Nått sånt, den gick på tvn liksom.

Tisdag: Jobbade jag !!!  ¨shiiit , gjorde nått mer denna dag efter jag jobbat men det kommer jag inte på just nu?!

Onsdag: åter jobbade, fast bara till 1. När jag kom hem var jag rastlös, men Jonna räddade mig och vi åkte till Väla. Jag har fan knappt varit iväg och shoppat i sommar. Har bara gamla äckliga trasor att ha på mig, inte kul alls. Köpte en jätte söt/fin topp och en kjol. Nått i alla fall!

Torsdag: Jobbade fram till 1 idag också. Men nu är det klart! När kom jag hem så hade sötis farmor lagat mat och städat hela huset (vilket var ett hot från mamma att jag skulle gjort idag, men att farmor gjorde det säger vi inget om). Sen har jag kollat på Laguna beach, som jag inte kollat på sen i lördags. Saknat det!
Fy och just nu i detta nu skriver jag blogg, noshit? annars packar jag ....
 
Nån av dagarna spelade Jag, Jenny, Frida och Henrik minigolf men vet i tusan vilken dag vet var?!


Hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0