uttråka

Jag är så uttråkad att det är hemskt och jobbigt.

jag gör typ allt och ingetting.
Min bästa vän idag är nog MTV.com ... Tittar på olika pogram där som, Paris Hilton's my new BFF, 16 and pregnant, gamla lauguna beach avsnitt, bonus matrial av The Hills - typ om Heidi och Spencer bröllop och smygtitt på nya säsongen, ja sen ser lite små snuttar här och var.

Det här med tv-pogram sviker mig aldrig. Dom har alltid funnits i mitt liv och dom och jag har alltid haft en bra relation till varandra. Dom räddar mig verkligen från hemska dagar. Vad skulle mitt liv vara utan alla dessa serier i olika former, jadu det vet jag inte för har inte upplevt det ännu. Sofia <3 tv-serier i alla dess former. allt från paradise hotel till Miami INK, Gossip girl, real housewives of orange country och Glamour.

..
hahah, vilket annorlunga blogginlägg detta blev. Men nu vet ni detta. Ash, var nog ingen nyhet för många detta inte.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0