båstad

Igår var jag i Båstad som typ alla andra var. Härligt och kul :)
Jag och Joanna stack dit redan på dagen. Var så längesen vi träffades. Hon har varit i Turkiet i 2 veckor nu så gissa hur jag kände mig bredvid henne, ja som en snögubbe ungefär.... Ja, vi strosade runder i Båstad och hamnade lite överallt till Sandra och Emma kom och joinade oss lagom till Rix Fm började.

Härliga människor man träffade på igår. Har aldrig tyckt eller hört från andra att det hörs att jag kommer från skåne. Men igår behövde man typ bara öppna munnen innan dom undrade, Ni kommer från skåne, det hör man? ... Okej, kanske inte bara min förtjänast.

Just ja. Måste berätta om en grej som fjortistjejer nästan hade dödat för.
Så här var det. Jag och Joanna kom gående från festivalområde när Joanna helt plöstsligt börjar rycka och dra i mig och säga nått till mig, men hann inte uppfatta så mycket innan jag hör henne säga HEEEEEEEEEEEEEJ!!!! . det var en livs levade Danny i EMD som kom varandes och japp, han häslade tillbaka med dett TJEEEENARE!!! .. haha, fy resten skippar vi. haha, tyckte bara hela händelseförloppet var väldigt kul.
& detta var inte den enda "kändis-mötet" vi slumpvis hamnade i.


Mycket roligt och trevligt dag var det :) thaaank you my babes <3

----------------------------------------------------
Ush, idag har jag tittat på hela minnescermonin av MJ. Att det kan bli  så sorgligt och känslosamt för en människa man ens aldrig träffat. Visar vilken betydelse MJ har haft på många sätt. Jag är inte å jätte känslosam av mig, jag storblöad flera gånger. Det var så fint på nåt sätt. Inte tala om när hans dotter Paris skulle försöka håla ett tal, finaste slutet jag sett.

PUSS


Kommentarer
Postat av: joanna

hahahaha, tack för igår snäckan! :D det vr kul att träffa dig igen :) <3 saknat dig! vi får ses snart igen tkr jag! :D hahahhaa, det med danny xD <3<3 hihi.

2009-07-09 @ 15:37:59
URL: http://joannadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0