sista dagen

Igår var det dax för finalen av Hbg-festivalen. Sista dagen sen är den över för iår, the end!

Åkte in vid 5 tiden och hängde runder med Frida och Frida kollade på Melody club och lite sånt innan det avr dax att sticka till Sara på förfest där väntade mina kompanjoner för kvällen på mig, Sandra joanna och emma. Så där hängde vi runder, spelade SingStar, träffade nytt folk och sånt. Visade sig att Saras granne också hade fest så blev en fest med öppna dörrar, sprang där imellan. Mycket trevligt! Efter några timmar drog vi ut på stan och var där resten av kvällen. Oj, så kul det var. Allt möjligt hade vi för oss.

Lite bilder från kvällen taget av Emma.

Hos Sara. Kolla min och Sandra i bakrunden. Hahah.

jag en anning förvirrad kanske?


Denna bilden älskar jag med tanke på hur kul det var. Jag och emma går in i vardagsrummet, ser två särade ben i luften sticker upp från soffan och märker att det är Joanna och undrade vafan hon låg där för, Jag letar efter mitt örhänge svarade hon. HAHAHA.



Saras granne som förövrigt kommit 3:a i VM i Skateborad. Tänkte fråga om han träffat ryan sheckler eller möjligt vis känner han. Det hade jag tyckte varit coolt. Men avstod från att fråga för att inte låta allt för nördig. (ryan sheckler går det ett pogram om på MTV jag brukar se, han är snygg. därför jag visste vem det var)


Joanna och Emma!
'

Skulle köpa biljeter när vi upptäcker att vår väns vän BAMSEN sitter och säljer dom. På med det charmiga leende och snälla rösten, så fick vi alla en gratis åktur ;) inte dåligt, på kuppen missade jag min buss hem men sov hos Joanna istället.


En hel hög med folk.



En puss bild på Sandy och mig får avslut en lyckad festivalen och en perfekt lyckad kväll.





Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Joanna

iiih, hahahahahahah fyfan! tack för att jag alltid får ha så kuuul med er :D <33

2009-07-28 @ 18:56:41
URL: http://joannadiary.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha :D Måste säga att det var en mycket händelserik och lyckad kväll, Sofy ;) haha ! :D Tack för ännu en jätterolig kväll med er, kommer tusentalt till :D <3<3<3

2009-07-29 @ 11:38:03
Postat av: Sandra

Åh kommentarade innan, men verkade inte komma fram :/ Aja, JAG HADE SUPERROLIGT i lördags, Sofy :D Tack för en hellyckad kväll (bortsett från mopparna) och det kommer hundratals sådana kvällar för oss :D haha <3<3<3

2009-07-29 @ 11:48:24
Postat av: Sandra

Åh såg nu att den första kommentaren redan kommit fram :P palla. aja :P <3

2009-07-29 @ 11:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0