festivalen

Hemma från sommarhuset!
Aja, så här blev det. Jag åkte hem redan idag. Lika bra så kände jag för tillfället. Vet att jag kommer ångra mig, men för stunden var det rätt. Jaja, så får det vara.

Igår vad det Bergkvara Vatten-festivalen där (som festivalen i byn så fylligt heter). Vilket också var anledningen till att vi åkte upp. Typ året händelse i Bergkvara, som Öa-dagarna är i Örkelljunga.
Trodde först att det aldrig skulle bli nått för det kom världens åskväder dit. Fyför, vad det small och skakade. Tur att havet ligger 50 m från huset annars hade jag satt mig i bilen. Aja, inga blixtnedslag på mig inte och lagom tills 5-6 tiden slutade så festivalen blev av.

påväg in till festivalområdet me and lillsis!


Kevin Borg uppträdde. Urk. Jag kände bara igen EN låt och det var när han sjöng Black or white som en hyllning till Michael Jackson. jahapp, det var de det!


att ta sig så nära scenen som möjligt var inga problem. Märktes att det inte var nån "super star"  precis.


<3


Fram åt kvällen blev det lite mer drag som det alltid blir. Gillar människorna där, dom är så lyckliga känns det som. Att bo vid havet gör dig lycklig tror jag! bara på tal om något. På kvällen uppträdde bland annat BWO. De är väl inte mina favisar precis. Undras alltid över gruppkompinationen? vem fan kom på iden? Ful gamla äckel gubbe, en helt vanlig medelålderskvinna och en charmig småtjejsskrikande kill-magnet. Det funkade visst! 
Dom fick fart på folket som var där och kul var det :)

rätt mycket närbild.


BWO


Detta var allt för mig! Nu har ni fått veta en liiiiiiiten del av mig helg. Jag har haft det bra, har ni haft det bra?

Hörs! ska nu kolla på ett godnatt-avsnitt av laguna beach innan jag sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0